Saturday, March 13, 2010

WDF 3150

Sekitar tahun 2002...

Awal tahun zaman persekolahan, di mana semua sekolah dipenuhi dengan takwim-takwim sukan. Begitu jualah dengan sekolah aku. Untuk tahun ini sepak takraw menjadi permulaan bagi sukan MSSD peringkat daerahku iaitu Kluang.

Setelah training selama sebulan, "Esok kite dah start game, cikgu mahu kamu semua rehat dengan cukup. Bawak motor elok-elok, jangan laju-laju" pesan Cikgu Saad(coach takraw sekolah aku).

Sehingglah...

"Im, hantar aku balik rumah lepas sekolah nanti,bole tak?"tanya aku kepada rakan seperjuangan. "Bole beb, tak da hal la", jawabnya. Sambil berbual di atas motor, kereta wira dari belakang memotong motosikal yang kami naiki dan terus melanggar kami. Yeah!! Pemandu wira itu berjaya tackle kami macam main ragbi. Aku tertonggeng macam ayam baru lepas sembelih kat seberang jalan, syukur tiada kereta pada waktu dan ketika itu. Kalu tidak, pasti aku tiada lagi di muka bumi ini. Sedar-sedar dari jatuh, aduh!! Ni mesti tangan aku patah,tak main takraw la aku esok. B****** punye wira.

Pergh!! Sia-sia aku training sebulan....


P/s: Tajuk tu no. kete yg langgar aku actually..

4 comments:

  1. aku dah hanta orang cari.


    update. dah pecahkan kereta tu..

    ReplyDelete
  2. kalu aku tak patah tangan,mest KPMIM dh mng...haha

    ReplyDelete
  3. sudah tak ada rezeki tu... , mungkin sekarang boleh beraktif semula :)

    ReplyDelete
  4. skank bru nk berjinak-jinak balik..haha

    ReplyDelete