Sunday, February 14, 2010

Bos Aku Memang Jujur



Tengok jam di tangan, eh silap!! Aku tak pakai jam pulak. Aku tak putus asa, lantas aku tanya bos aku.."Bos, pukul berapa yek skank ni?.." "Ehm..1.15.Tanye ni macam berhajat je"..jawab bos aku. Tersenyum sahaja aku dengan jawapan bos aku itu.

"Wei zul, jom ikut aku pergi lunch. Kite g makan ngan Malik kat Bangi"..ajak bos aku. Yes!! kata-kata itu yang aku nak dengar actually. Confirm makan free ni, peluang macam ni memang aku nak sangat-sangat.

Ketika perjalanan ke tempat makan, kite orang berbual pasal Rancangan Raja Lawak. "Kali ni yang masuk Raja Lawak semua tak best, aku just ketawa mcm tulis SMS je"..kata bos aku.

Aku pun tak tau rancangan tu x best sebab aku pun tak tengok rancangan tu.

Sedang mencari parking,kami ternampak pulak Personaliti Raja Lawak musim yang baru ni sedang berjalan-jalan.. "Malik2, lalu kt sebelah dia orang tu. Memang rezeki aku ni"..kata bos aku. Malik pun memandu kereta melayankan kerenah bos aku ni. Sampai sebelah gang-gang Raja Lawak tu, bos aku terus teriak " Wei Raja Lawak! Korang buat lawak tak best la". Bos aku terus tutup pintu dan suruh Malik jalan cepat-cepat.

Aku bantai gelak dalam kereta melihat perangai bos aku yang memang jujur kerana bagi kritikan yang bernas.




~gelak SMS = macam kite gelak and then tulis kat SMS mcm ni (haha). Dua suku kata je..

6 comments: